Δευτέρα 28 Ιουλίου 2008

Βιτρίνα!!




Φορώντας τις ψηλές σου γόβες
κοιτάζοντας το κοντό σου φόρεμα στο καθρέφτη
ενώ χαϊδεύεις το απαλό σου δέρμα
καλύπτεις τις επιφανειακές ανάγκες!



Καθώς όμως περνάς το κραγιόν από τα δαγκωμένα χείλια
προσπαθώντας να κρύψεις τις χαραματιές τους
αισθάνεσαι την μεταλλική γεύση στο στόμα σου
και κλείνεις τα μάτια!


Καθώς όμως χτενίζεις τις μπούκλες των μαλλιών σου
προσεκτικά μία- μία
νομίζεις πως ξεπλέκεις τις λάθος αποφάσεις τις ζωής σου
πιστεύεις πως αποφεύγεις την "ψαλίδα" της μοίρας!


Και φεύγοντας πριν κλείσεις την πόρτα
αγκαλιά με την πανάκριβη σου τσάντα
κλείνεις το μάτι φοβισμένη στην απουσία
ελπίζοντας πως στην επόμενη στροφή θα έρθει η ευτυχία!


Κάνεις λάθος όμως μικρή μου πριγκιπέσα
οι γόβες της μαμάς δεν θα σε βοηθήσουν στην προσπέραση
το άρωμα που φοράς δεν θα μαγέψει τις σειρήνες της ζωής
και οι θύμισες θα σε ζώσουν σαν ζώνη ακριβή!

Και εκεί που θα λες καληνύχτα
σε ένα μικρό που θα χαϊδεύει την καλοστολισμένη βιτρίνα σου
το εγώ σου θα παλεύει με τα δίχτυα της ζωής
τα οποία είναι ένα νούμερο μικρότερα από αυτό που φοράς!

4 σχόλια:

NY ANNA είπε...

Λείπω... ανελλιπώς!
Και προσεχώς εξαφανίζομαι κιόλας!
Γι' αυτό και το μυαλό μου σε ωράριο θερινό.
Χωρίς πολλές σκέψεις.
Μόνον αισθήσεις.
Εξού και το... copy/paste των ευχών στις αδυναμίες μου, με μόνο λίγες μικρές ξεχωριστές πινελιές για τον καθέναν. Ελάχιστες όμως...
Λόγω... θερινού κι άρνησης να κάτσω με τις ώρες μπροστά στον υπολογιστή.
Μια ματιά μόνο, τίποτε άλλο.
Και προσεχώς καθόλου.
Από Σεπτέμβρη πάλι...
Που θα ξαναφορέσουμε ρούχα...
Βλέπετε, είμαι ο οπαδός του Ουίλιαμ Φώκνερ...
"Μακρύ, καυτό καλοκαίρι"...
Το ίδιο εύχομαι και σε σένα...
Και να περνάς όμορφα.
Τα φιλιά μου...
Καλό μήνα όμορφη...
(Ταιριάζει όμως τόση,
έστω και καλογραμμένη,
μελαγχολία στο ζεστό
καλοκαίρι?
Προσεχώς, θέλω να σε
διαβάσω να γελάς...
Κι άλλα θερινά φιλιά...)

marianaonice είπε...

"το εγώ σου θα παλεύει με τα δίχτυα της ζωής
τα οποία είναι ένα νούμερο μικρότερα από αυτό που φοράς"
!

Σοφά λόγια!!!

Ταχυδρόμος! είπε...

Την καλημέρα μου και ευχές..

pandora's box είπε...

@ ny anna: Τις καλημέρες μου αν και λίγο καθυστερημένα... ελπίζω εκέι που πήγες διακοπές να πέρασες πολύ πού όμορφα και να γέμισες τις μπαταρίες σου!!!

@ mariannaonice: Δεν γνωρίζω αν είναι σοφά λόγια... πάντως αντιπροσωπεύουν επάξια κάποιες καταστάσεις!!!!!!

@ ταχυδρόμος: Καλημέρα και σε σένα!!!